γυμναστική στην παραλία

γυμναστική στην παραλία

Ποίος είπε ότι δεν πρέπει να μπλέκουμε τη δουλειά με την απόλαυση. Ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο δε νομίζω να υπάρχει καμία που να προτιμά να χτυπιέται στο γυμναστήριο λουσμένη στον ιδρώτα ιδιαίτερα όταν η εναλλακτική που της δίνουμε είναι γυμναστική στην παραλία.

Η γυμναστική που κάνουμε μέσα στο νερό λόγω της πίεσης είναι πιο αποτελεσματική χωρίς όμως να την κάνει πιο δύσκολη για εμάς. Μπορούμε λοιπόν να ξεκινήσουμε κάνοντας απλό ποδήλατο. 2-3 σετ των εκατό είναι αρκετά.

Στη συνέχεια μπορούμε να γυμνάσουμε την κοιλιά. Βάζουμε τις παλάμες μας παράλληλα στην κοιλιά μας και με σταθερό ρυθμό σπρώχνουμε τα χέρια προς την κοιλιά μας. Θα νιώσετε κατευθείαν την κοιλιά σας να σφίγγει. 2-3σετ των πενήντα είναι αρκετά.

Μπορούμε να γυμνάσουμε τα χέρια μας με ασκήσεις που θα κάναμε αν χρησιμοποιούσαμε βάρη. Ψαλίδια και πηδηματάκια θα γυμνάσουν το κάτω μέρος του σώματος μας και γενικά αυτοσχεδιάστε.

Το σημαντικό είναι να σας χαλαρώνει και να σας ευχαριστεί έτσι ώστε να μπορέσετε να το εντάξετε στην καθημερινότητα σας. Τα αποτελέσματα απο την γυμναστική στην παραλία θα είναι ανέλπιστα.


Comments are closed.